دیتاشیت

دیتا شیت Bakers gurd

i-code: 120101

I- Mix Food Safety Guard

معرفی تکنولوژی

Baker’s Guard- نگهدارنده نوترکیب کپسوله شده

Baker’s Guard نگهبانی است مطمئن و کارآمد برای افزایش مدت ماندگاری محصولات بر پایه آرد که براساس دانش روز طراحی شده است. دلیل برتری مطلق این محصول به، تکنولوژی تولید آن است. 

تکنولوژی Baker’s Guard:

در ابتدا از اجزا مختلف تشکیل دهنده این نگهدارنده، طی شرایط خاصی با هم ترکیب شده و یک نوترکیب جدید به دست می‌آید. سپس این نوترکیب با استفاده از تکنولوژی مبتکرانه کپسوله کردن “Incapsulation”، کپسول شده و محصول Baker’s Guard تولید می‌شود. 

برتری عملکردی Baker’s Guard

با توجه به کپسوله بودن نگهدارنده Baker’s Guard، این محصول در دمای عادی و حرارت زیر 60 درجه غیرفعال است. بنابراین: در هنگام تهیه، استراحت و عمل آوری خمیر هیچ گونه فعالیتی بر علیه مخمرها و باکتری‌های مفید موجود صورت نگرفته و اختلالی در فرآیند آماده سازی پیش از پخت ایجاد نمی‌شود. 

با شروع پروسه پخت و تحت تاثیر دمای بالایی که به هنگام پخت نان به آن اعمال می‌شود، پوشش کپسوله Baker’s Guard ذوب شده و محتویات موثر آن آزاد می‌شوند و اثر نگهدارندگی خودشان را اعمال می‌کنند. این نوآوری باعث می‌شود مخمرها تا آخرین لحظه ممکن به فعالیت خود ادامه دهند. علاوه بر آن نگهدانده باعث افزایش ماندگاری محصول در دمای معمولی تا 12 روز می‌گردد. 

bakers guard- دیتا شیت

Ingredients- ترکیبات

Product Overview- مشخصات محصول

Dosage- مقدار پیشنهادی مصرف:
0.1- 0.2 % بر وزن آرد
Appearance- خصوصیات ظاهری:
Slight yellow granule or powder
پودر زرد روشن
Shelf life
2 years
Pcking type- نوع بسته بندی
25 kg
کارتن
Origin
P.R.C by I-Mix intl
Storage- شرایط انبارش
درجای خشک و خنک نگهداری شود.
بسته همواره محکم بسته شود.
NameAgePhone
Tom5010281065
Jerry4012540515
Halum12011511441