مقالات و اخبار صنایع غذایی

برند Jimmy Dean تولید دو نوع صبحانه لقمه‌ای

صبحانه-لقمه ای

شرکت Tyson، صبحانه‌های لقمه‌ای خود را با ارائه محصولات Loaded Sausage Bites و  Omelet Minis با برند Jimmy Dean گسترش می‌دهد.

بسته بندی‌های تک نفره و  لیوان‌های قابل حمل برای هر دو لقمه سوسیس و مینی املت در نظر گرفته شده است و از گوشت‌های طعم‌دار شده‌ی برند تجاری  Jimmy Dean،  تخم مرغ و پنیر تهیه شده‌اند.

محصولات Jimmy Dean Loaded Sausage Bites (لقمه سوسیس)، در کمتر از یک دقیقه در مایکروویو گرم شده و هر لیوان شامل سه لقمه است. در دو نوع  Meat Lovers و Turkey Sausage (سوسیس بوقلمون) است.

برند Jimmy Dean دو صبحانه لقمه ای

لقمه‌های Meat Lovers، از ترکیبات سوسیس، بیکن، پنیر چدار و تخم مرغ همزده تهیه شده است. هر لیوان شامل 290 کالری، 16 گرم پروتئین و 24 گرم چربی است. لقمه‌های Turkey Sausage، از ترکیبات سوسیس بوقلمون، تخم مرغ همزده و پنیر چدار تهیه شده است. هر لیوان شامل 240 کالری، 16 گرم پروتئین و 16 گرم چربی است.

محصول Jimmy Dean Omelet Minis (املت‌های مینی سایز)، در نوع سوسیس به همراه پنیر چدار و بیکن به همراه پنیر گودا ارائه شده است و  30 ثانیه در مایکروویو زمان لازم است تا گرم شود. هر لیوان دو عدد املت لقمه‌ای را در شامل می‌شود. محصول سوسیس و چدار، از سوسیس خرد شده، پنیر چدار، پنیر خامه‌ای و تخم مرغ تهیه شده است. هر لیوان شامل 220 کالری، 13 گرم پروتئین و 16 گرم چربی است. محصول بیکن و چدار، از تخم مرغ، پنیر گودا به همراه طعم دود، بیکن و پنیر خامه‌ای تهیه شده است. هر لیوان شامل 220 کالری، 14 گرم پروتئین و 15 گرم چربی است.

به گفته‌ی Chris Olson، مدیر ارشد برند Jimmy Dean عادت‌های صبحانه همچنان که خانواده‌ها رویه‌های جدید خود را تغییر می‌دهند، تغییر می‌کند. در آغاز سال 2022، مردم هر وعده غذایی را از جمله صبحانه در خانه می‌پختند. با گذشت زمان، انرژی مردم برای تهیه چندین وعده غذایی تازه در طول روز کاهش یافته است، 25٪ از مردم از پخت و پز خسته شده‌اند. لقمه‌های جدید Jimmy Dean با عنوان Jimmy Dean Loaded Sausage Bites و املت‌های کوچک با عنوان  Omelet Minis گزینه‌های مناسبی برای کسانی است که می‌خواهند صبحانه یا میان وعده‌ای گرم با طعم‌هایی که دوست دارند، بدون نیاز به آماده سازی و تمیز کاری محیط وقت گیر داشته باشند.

محصولات Jimmy Dean Loaded Sausage Bites (لقمه‌‎های سوسیس) و Jimmy Dean Omelet Minis (املت‌های مینی سایز) درقسمت محصولات یخچالی فروشگاه‌های خرده فروشی در سراسر دنیا موجود است. محصولات جدید Sausage Bites (سوسیس‌های لقمه‌ای) و Omelet Minis (املت‌های مینی سایز) به گزینه‌ی صبحانه‌های لقمه‌ای که در حال رشد نیز هست، ملحق شده‌اند. در آگوست سال 2022، این بند تجاری، لقمه‌های Casserole Bites را راه اندازی کرد و در سپتامبر 2022، این برند محصول  Morning Combos را معرفی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *