مقالات و اخبار صنایع غذایی

تولید چیپس سیب توسط برند NADI

چیپس nadi

شرکت NADI، تولید کننده‌ی آبمیوه‌های طبیعی گل سرخ با راه اندازی خط تولید چیپس سیب‌های Happy Hearts در بخش اسنک اقدام به فعالیت می‌کند.

چیپس‌های خشک مغذی موجود در انواع Granny Smith و Ida Red تنها از یک ماده که سیب با پوست است ساخته می‌شوند. به گفته‌ی شرکت NADI، سیب‌ها با به کارگیری روش‌های قدیمی گرجستانی بسیار نازک و خشک شده‌اند که باعث ترد شدن آنها می‌شود. هر کیسه 1.06 اونسی این میان وعده وگان حاوی 100 کالری، فاقد گلوتن، بدون چربی و بدون مواد تراریخته است.

چیپس سیب

به گفته‌ی Nina Tickaradze، بنیانگذار و مدیر ارشد اجرایی NADI، ابتدا این شركت برای احیای سنت باستانی سلامت در گرجستان که با  شربت گل سرخ است، تاسیس شد. این سنت صدها سال پیش که مردم در جست و جوی گیاه دارویی، توت‌ها را از بوته های گل رز وحشی انتخاب و آنها را به دم نوش‌هایی مانند چای پر از ویتامین C، فلاونوئیدها، پلی فنول‌ها، آنتی اکسیدان‌ها و سایر مواد مغذی مفید تبدیل می‌کردند، آغاز شده است.

به عنوان یک سرمایه گذاری اجتماعی، NADI فرصت‌های شغلی را برای پناهندگان در کشور گرجستان که به دلیل درگیری‌های منطقه‌ای آواره شده‌اند، ایجاد و از کشاورزانی که تکنیک‌های رشد و برداشت پایدار را انجام می‌دهند حمایت می‌کند.

به گفته‌ی Tickaradze: چیپس‌های سیب Happy Hearts از طرفی راهی خوشمزه برای تغذیه بدن ما است و از طرفی دیگر پشتیبان مأموریت ما در ایجاد فرصت‌های تحرک اقتصادی برای پناهندگان و کشاورزانی که سخت کار می‌کنند تا غذاهایی که ما می‌خوریم را تولید کنند، است.

محصولات NADI در بیش از 500 خرده فروشی در آمریکا در دسترس هستند، از جمله فروشگاه‌های The Fresh Market، خرده فروشان مواد غذایی طبیعی، فروشگاه‌های تعاونی و کسب و کارهای محلی، همچنین می‌توان نوشیدنی‌های گل سرخ NADI و چیپس سیب‌های Happy Hearts را به صورت اینترنتی در وب سایت این شرکت خریداری کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *