مقالات و اخبار صنایع غذایی

شرکت Ocean Spray با برند جدید نوشیدنی‌های فرا سودمند

نوشیدنی فراسودمند

شرکتOcean Spray Cranberry نوشیدنی فرا سودمند جدید با نام B1U را معرفی می‌کند که محصولی است که با مواد ساده تهیه، و در بطری‌های قابل بازیافت بسته بندی می‌گردد. BIU در مجموعه چهارتایی از Infused Water (ترکیب آب و قطعات میوه)، بدون قند یا شیرین کننده‌های مصنوعی معرفی می‌شود.

  • نوشیدنیIneed a Boost) )،Infused Waterتهیه شده از خیار و هندوانه با 60 میلی گرم کافئین چای سیاه و بدون کالری است.
  • نوشیدنی (Ineed Rhythm)، Infused waterتهیه شده از ریحان و توت فرنگی با 8 گرم فیبر گیاهی و 20 کالری است.
  • نوشیدنی (Ineed Immunity)، Infused Waterتهیه شده از بابونه و لیمو با 22 میلی‌گرم روی، 128 میلی‌گرم ویتامین C و بدون کالری است.

نوشیدنی (Ineed Power)،  نیز Infused Water تهیه شده با عطر و طعم کیوی و هلو با 10 گرم پروتئین و 45 کالری است.

کیم مک آلیستر، مدیر بخش نوآوری در Ocean Spray، گفت: این گروه نوشیدنی‌های فرا سودمند مورد استقبال مصرف کنندگان آگاه به سلامتی و علاقه مند به رویکرد جامع تندرستی که می‌دانند مواد غذایی همانند سوخت برای زندگی سالم است، قرار می‌گیرد. ما خوشحالیم که مارک B1U را به عنوان یک تازه وارد در گروه رو به رشدInfused Water  که نوگرایانه، خوشمزه و مغذی است، عرضه کنیم تا الهام بخش مشتریان برای انتخاب و امتحان مجدد باشد.

نوشیدنی های B1U در بطری‌های قابل بازیافت 16 اونسی با قیمت 2.49 دلار این ماه در تعدادی از فروشگاه‌های هدف موجود بوده و در ماه دسامبر به فروشگاه‌های Walmart عرضه می‌شوند. همچنین به گفته این شرکت،  Ocean Sprayقصد دارد به زودی نوشیدنی‌های دیگری با نام تجاری B1U معرفی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *